آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

«طاقچه» در مخمصه افتاده است | یک‌دفعه چه شد؟!

  • کد خبر: ۱۷۶۲۴۰
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
«طاقچه» در مخمصه افتاده است | یک‌دفعه چه شد؟!
عکسی که یکی از کارمندان سابق «طاقچه» نشر داده این سکوی برخط را به دردسر انداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، در چند روز اخیر، انتشار عکسی منتسب به کارکنان سکوی برخط «طاقچه» که در آن تعدادی از خانم‌ها بدون روسری هستند واکنش‌های بسیاری برانگیخته است.

دوم مردادماه ۱۴۰۲، تصویری از صفحهٔ «لینکدین» همکار پیشین «طاقچه» در بعضی گروه‌های فضای مجازی و، پس از آن، در شبکه‌های اجتماعی افراد مختلف انتشار یافت. این عکس موجب شد این شرکت به ترویج بی‌حجابی و تلاش برای تبلیغات از راه‌های خلاف قانون متهم شود.

اگرچه تا این لحظه مدیران «طاقچه» رسماً به انتشار این عکس واکنشی نشان نداده‌اند، آن‌طور که می‌گویند، عکسی که در فضای مجازی دست‌به‌دست شده مربوط به دورهمی خداحافظی یکی از کارمندان سابق این مجموعه است. ظاهراً، این عکس در آخرین روز کاری این شخص ثبت شده و کسانی که در تصویر می‌بینیم از همکاران او یا کارکنانی هستند که با وی دوستی داشته‌اند.

یکی از حاضران در این عکس گفته است که این افراد، بعد از ساعت کاری، دور هم جمع شده‌اند و، خارج از فضای اداری دفتر «طاقچه»، به یاد روز‌های همکاری، عکسی با یکدیگر گرفته‌اند، چنان‌که لوگوی این شرکت بر روی دیوار بیرونی آن در تصویر پیداست.

با مراجعه به سایت «لینکدین» و صفحهٔ شخصی صاحب عکس، و با توجه به جزئیات تصاویر منتشرشده، می‌توان دریافت که این کارمند پیشین «طاقچه» این عکس را بیش از یک ماه قبل در صفحه‌ٔ خود منتشر کرده است؛ اما، پس از گذشت یک ماه، اکنون و در پی انتشار این تصویر در یک پلتفرم دیگر برخورد قانونی با موضوع اهمیت ویژه‌ای یافته است.

اخبار تازه حاکی از این است که حالْ مراجع قانونی به ماجرا ورود کرده‌اند و مدیران ارشد این سکو را به مراجع ذیربط احضار کرده‌اند.

منبع: ایبنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->